Niezbędne wyposażenie biurka


Zazwyczaj jeśli już jesteśmy w pracy, niezależnie od tego, czy wiąże się to z wyjściem z domu, czy nie, miejsce pracy powinno być dobrze zorganizowane. W końcu chodzenie co chwilę po długopis, kartkę czy zszywacz to niepotrzebna strata czasu, a im szybciej wykonamy przewidziane na dany dzień zadania, tym lepiej. Poza tym, jeśli pod ręką mamy to, co niezbędne, nie będziemy się denerwować, że czegoś nie można znaleźć, szczególnie gdy szybko trzeba zapisać numer telefonu czy inną ważną informację.

f93163cb300e96f00769bce22cb572b1

image cart_violet_icon_shopping_cart_symbol_cg9p1606169c_th

1.NOTATNIK

Podstawą pracy, szczególnie gdy prowadzimy własny biznes , jest baza kontaktów. Nie ma nic gorszego niż stracony NUMER TELEFONU do ważnego kontrahenta czy dawnego klienta, z którym chętnie raz jeszcze chcielibyśmy nawiązać współpracę. Oczywiści, telefon to też świetne miejsce na gromadzenie takich danych, ale wszyscy doskonale wiemy, jak to jest z tą elektroniką. Poza tym notatnik może posłużyć również jako organizer, który pozwoli nam ogarnąć wszystkie spotkania i deadline’y w jednym miejscu.

image (1) cart_violet_icon_shopping_cart_symbol_cg9p1606169c_th

image (2) cart_violet_icon_shopping_cart_symbol_cg9p1606169c_th

2. Coś do pisania

Pewnie nie raz straciłeś mnóstwo czasu na poszukiwania długopisu, który przy okazji będzie pisać, szczególnie gdy na linii mamy ważnego klienta i musimy zapisać ważne informacje. Koszyczek z wszelkimi przyborami do pisania, najlepiej po stronie ręki, którą piszesz, sprawi, że ten problem pójdzie w zapomnienie. Pamiętaj też, że jeden długopis może nie wystarczyć. Kilka kolorów pozwoli też odpowiednio się zorganizować.

image (4) cart_violet_icon_shopping_cart_symbol_cg9p1606169c_th

3. Tablica

Tablica, na której przyczepisz wszystkie ważne notatki i zaplanujesz pracę na najbliższe dni to prawdziwe wybawienie. Taki organizer zawsze będziesz mieć na widoku i nie będziesz tracić czasu na przewracanie kartek.

image (6) cart_violet_icon_shopping_cart_symbol_cg9p1606169c_th

4. Karteczki

Samoprzylepne karteczki to najważniejszy niezbędnik. Możesz zanotować na nich wszystko – numery, hasła, nazwy i przyczepić je w widocznym miejscu, np. na tablicy. To idealne wyjście w sytuacji, gdy musisz szybko zanotować informację lub zostawić wiadomość koledze z pracy.

image (1) cart_violet_icon_shopping_cart_symbol_cg9p1606169c_th

5. Pojemniki

Możesz trzymać w nich wszystko – przybory do pisania, dokumenty, spinacze i inne gadżety których na co dzień używasz w pracy. To doskonały sposób na organizację przestrzeni biurka. Dzięki nim będziesz wiedział, gdzie co jest i z pewnością pomogą w utrzymaniu porządku na biurku.

image (7)cart_violet_icon_shopping_cart_symbol_cg9p1606169c_th

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *