Jak zorganizować biuro w domu?


Nie ma takiej firmy, która nie potrzebowałaby biura. Z każdą wiążą się przecież różnego rodzaju formalności, prowadzenie korespondencji, uzupełnianie danych w komputerze, segregacja faktur i tym podobne czynności. Oczywiście nie zawsze opłaca się w tym celu zakładanie i prowadzenie profesjonalnego biura – czyli w wynajętym lokalu. Jeśli na przykład prowadzimy swoją działalność przez Internet, biuro po prostu zakładamy w prywatnym mieszkaniu. Ale to nie znaczy, że nie trzeba mieć tam odpowiednio przygotowanego kąciku do pracy. Nie jest to oczywiście wymagane prawnie, ale na pewno wygodne podczas prowadzenia firmy.

biuro-w-domu

Co więcej, takim profesjonalnym „kącikiem” stworzymy sami sobie większy prestiż. Niestety, często tak się zdarza, że osoby pracujące w domu są deprecjonowane – najczęściej przez rodzinę. Bo skoro pracujesz w domu, to możesz przez ten czas również gotować, sprzątać, zajmować się dzieckiem itp. Jeśli zaś stworzysz firmowy azyl, automatycznie ustalasz granicę mówiącą „dopóki tu siedzę, jestem w pracy, a nie w domu”.

segregacja-dokumentów-w-biurze

A jak zorganizować taki kącik? Warto zainwestować w niego trochę pieniędzy. Chodzi o to, by nie korzystać z 15-letniego komputera, rozlatującego się biurka i niewygodnego stołka tylko dlatego, że to przecież praca w domu, klienci nas nie widzą, a oszczędności zawsze są mile widziane. Chodzi przecież o naszą wygodę – i o to, by zaakcentować fakt „jestem w pracy”. musi działać sprawnie i szybko – to przecież narzędzie pracy. Biurko i krzesło (najlepiej fotel biurowy) muszą być wygodne, zwłaszcza jeśli spędzamy w swoim „biurze” dużo czasu. Co więcej, miejmy pod ręką wszystko to, co w pracy może być nam potrzebne. Nie kręćmy się po całym mieszkaniu w poszukiwaniu segregatora, ołówka, długopisu, teczek, taśmy klejącej i tym podobnych artykułów biurowych. Przecież w każdym biurze powinny się one znajdować – oczywiście odpowiednio uporządkowane, bo porządek to podstawa każdego biura. I choć przesadą byłoby stawianie ekspresu do kawy czy czajnika elektrycznego obok swojego stanowiska, to nie zaszkodziłoby mieć pod ręką butelkę z wodą czy jakieś drobne przekąski, choćby ciasteczka.

pojemnik-na-dokumenty

Ponieważ coraz częściej tworzone są takie miejsca w pracy wyszukaliśmy dla Was atrakcyjne rozwiązania bardzo miłe dla oka wizualnie

image (3)

Organizer 

 

image (4)

Pojemnik do przechowywania

 

image (8)

Podstawka na dokumenty

 

image (5)

Szafka na dokumenty

 

image (1)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *